Fakultní škola Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity

telefon: 725 984 708, e-mail: sekretariat@zshornikova.cz, ID datové schránky: hr9mbx4, IČO 48512575
IZO 048512575, RED IZO 600107957,  bank. účet 123-6359880267/0100, zřizovatel Statutární město Brno, městská část Brno-Líšeň

Školní
informační systém

ZŠ Horníkova 1  MŠ Horníkova 1  MŠ Poláčkova 13

Aktuality | O nás | Úřední deska | Organizace ŠR | Celoškolní projekty | Školní kuchyně |

Vodácký výlet 2022 - tentokrát na řeky Dyji a Jihlavu

Kdo by nechtěl na vodu? My jsme chtěli, a proto jsme jeli a móóóc jsme si to užili :o)))

1. DEN
Ráno jsme se všichni sešli a vyrazili na cestu busem do Krhovic u řeky Dyje. Učitelé nás seznámili s pravidly bezpečnosti a návodem, jak sestavit loď a jak správně pádlovat a plout. Většina lodí plula s úsměvem, ale pár z nás si ještě dlouho hrálo s lodí na hodiny:o) Ke konci slunečného dne nás zastihla bouřka, ale vůbec nám to nevadilo. Ujeli jsme 16 km a byli jsme docela unaveni. Těšili jsme se na večeři, která se hrozně protáhla a tak jsme stavěli stany po tmě.

2. DEN
Na řece Jihlavě byly peřeje a silný proud, protože se upouštěla vodní nádrž Mohelno. U jednoho jezu se několik lodí zaseklo o větev, kvůli které se námořníci osvěžili ve vodě. V kempu jsme se pak vykoupali po horkém dni a užili si večer u táboráku s kytarou.

3. DEN
Poslední den jsme propluli Zámeckou Dyjí. Od rána nám trochu pršelo, ale řeka byla plná zatáček i spadlých kmenů, takže bylo o zábavu postaráno. Chvílemi jsme si připadali, jako v nějaké džungli. Dopluli jsme až do zámeckého parku v Lednici. Zaparkovali jsme i u slavného Minaretu a pak také u Janova hradu, kde byl konec našeho říčního putování.

Gratulujeme panu učiteli Vardanovi, za tři získané Oskary. Děkujeme všem učitelům za zorganizování krásných zážitků.

Denisa Stránská, 7. A

Aktualizace 19.06.2022, © ZŠ a MŠ, Brno, Horníkova 1, p. o.