Fakultní škola Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity

telefon: 725 984 708, e-mail: sekretariat@zshornikova.cz, ID datové schránky: hr9mbx4, IČO 48512575
IZO 048512575, RED IZO 600107957,  bank. účet 123-6359880267/0100, zřizovatel Statutární město Brno, městská část Brno-Líšeň

Školní
informační systém

ZŠ Horníkova 1  MŠ Horníkova 1  MŠ Poláčkova 13

Aktuality | O nás | Úřední deska | Organizace ŠR | Celoškolní projekty | Školní kuchyně |

Sláva, nazdar výletu, zmokli jsme a už jsme tu

V úterý 24. května se naše třída (8.V) sešla na hlavním nádraží, kde na nás čekaly paní učitelky Marvanová a Petrová. V průběhu dopoledne jsme se vlakem, pěšky a autobusem dopravili do Petříkova, kde bylo naše ubytování. Po příjezdu jsme si odložili batohy a vydali na náš první výlet. Cesta na Paprsek měla zhruba 5 km a po zdolání vrcholu jsme si mohli něco koupit ve zdejší restauraci. Bylo docela chladno, a tak jsme byli rádi za trochu teplého jídla (my se Sofčou jsme vzorně spásly vše, co zbylo).

Po návratu na penzion jsme v blízké restauraci U Orla spořádali výbornou večeři.

Další den ráno jsme se vydali na druhou výpravu. Cesta na Šerák byla mnohem delší než předchozí, ale i navzdory drsnému počasí jsme to zvládli a užili si to (dokonce jsme si i zazpívali). Na vrchol jsme vyjeli lanovkou a vyfotili jsme se a pro zahřátí si objednali horkou čokoládu nebo čajík. Po cestě z kopce už se zlepšilo počasí, a tak jsme se vypravili až do Jeskyně Na Pomezí. Odtud jsme se vlakem vrátili do Petříkova a večer jsme měli zaslouženou volnou zábavu.

Třetí den jsme uklidili pokoje a šli jsme na bobovku, jeli jsme všichni rychle jak draci a pak jsme váleli sudy z kopce (někteří). Po obědě jsme vyrazili zpátky do Brna a kolem 17:30 jsme byli zpět. Všichni jsme si to velice užili a děkujeme učitelkám za skvělou organizaci.

Sophie Curran, Marika Petrlová

Foto Filip Novák, všichni z 8.V

Aktualizace 01.06.2022, © ZŠ a MŠ, Brno, Horníkova 1, p. o.